Mida teha, kui mul tekivad küsimused?

Kui teil tekkisid küsimused meie katalogis esitatud toodete soetamise kohta, võite võtta ühendust müügiosakonnaga:

  • helistades meie üldtelefonile 6519188
  • saates teate e-postile info@evidence.ee;
Me töötame tööpäeviti 8:30-17.30.
 
 
 
 

Kuidas tellimuse eest tasuda?

  • Lepingulised kliendid, kellele on avatud krediidilimiit, saavad tasuda kaubaga koos väljastatud arve-saatelehe alusel.
  • Krediidilimiidita kliendid peavad enne kauba kättesaamist tasuma ettemaksu vastavalt Müüja poolt esitatud arvele.

     
     
     
     

    Palju maksab kauba kohaletoimetamine?

  • Tellimustele, mille väärtus on alla 150€ ilma käibemaksuta, lisandub transpordihind vastavalt kliendi valitud toimetusviisile.
  • Tellimused, mille väärtus on üle 150€ ilma käibemaksuta, saadab müüjale kliendile tasuta vastavalt kliendi valitud toimetusviisile.


    Ei kehti raskete ning ohtlike kaupade puhul, mille transpordi maksumus on ebamõistlikult kallis! Seljuhul võtab müüja alati kliendiga ühendust, et kokku leppida alternatiivne kohaletoimetamismeetod.

     
     
     
     

    Kuidas ma tellida saan?

    • internetis, meie tellimissüsteemi abil (selleks vaadake samm-sammulist tellimisjuhendit);
    • helistades infotelefonile;
    • saates teate e-postiaadressile
     
     
    Millised on garantiitingimused?
     
    Kõigile müüdud toodetele kehtib garantii:

    • eraisikutele – 2 ja enam aastat, sõltuvalt tootja garantiist
    • juriidilistele isikutele – tootja poolt määratud garantii. Tavaliselt on see 1 aasta ostu hetkest, kuid kaubast ja tootjast sõltuvalt võib see olla 6 kuust – 3 aastani.