Mida tähendavad toodete juures olevad ikoonid ning seisundid?
- POLE LAOS: Tellimisel pead arvestama tarneajaga. Tarneaja väljaselgitamiseks võta ühendust meie müügipersonaliga
- KÜSI: Toode on laos, kuid laoseis pole piisav kõigi tellimuste täitmiseks. Saadavuse ning võimaliku tarneaja väljaselgitamiseks võta ühendust meie müügipersonaliga
- LAOS : Toode on laos
Mida teha, kui mul tekivad küsimused?
Kui teil tekkisid küsimused meie katalogis esitatud toodete soetamise kohta, võite
võtta ühendust müügiosakonnaga:
- helistades STA tehniks üldtelefonile 6519188
- saates teate e-postile sta@sta.ee;
Me töötame tööpäeviti 8:30-17.30.
Kuidas tellimuse eest tasuda?
Palju maksab kauba kohaletoimetamine?
Ei kehti raskete ning ohtlike kaupade puhul, mille transpordi maksumus on ebamõistlikult kallis! Seljuhul võtab müüja alati kliendiga ühendust, et kokku leppida alternatiivne kohaletoimetamismeetod.
Kuidas ma tellida saan?
- internetis, meie tellimissüsteemi abil (selleks vaadake samm-sammulist tellimisjuhendit);
- helistades infotelefonile;
- saates teate e-postiaadressile
Millised on garantiitingimused?
Kõigile müüdud toodetele kehtib garantii:
- eraisikutele – 2 ja enam aastat, sõltuvalt tootja garantiist
- juriidilistele isikutele – tootja poolt määratud garantii. Tavaliselt on see 1 aasta
ostu hetkest, kuid kaubast ja tootjast sõltuvalt võib see olla 6 kuust – 3 aastani.