1. ÜLDIST
1.1. STA tehniks OÜ vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid
ja garantiiprotseduure, kuid ei tee seadmetele garantiiremonti. Autoriseeritud hooldusesinduse
puudumisel tehakse garantiiremonti poe vahendusel maaletooja
või vahetult tootjatehase kaudu.
1.2. Garantiihoolduse aluseks on poe poolt väljastatud
arve/saateleht ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud
või loetamatu, on poel õigus tasuta garantiiremondist keelduda.
2. GARANTIIAEG
2.1. Garantiiperiood kehtib arvele/saatelehele märgitud üleandmise hetkest.
2.2. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.
2.3. STA tehniks OÜ poolt tarbijale müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2
sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
2.4. Juriidilistest isikutest klientidele määrab garantiiaja seadme tootja. Garantiiaeg on 12 kuud, juhul kui arve-saatelehel pole teisiti märgitud.
3. GARANTIIREMONDI TEOSTAMINE
3.1. Garantiiremonti tehakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse
puudumisel tehakse garantiiremonti poe vahendusel tarnija
või vahetult tootjatehase kaudu.
3.2. Kliendil tuleb garantiiremonti minev kaup toimetada autoriseeritud teeninduskeskusesse
või poodi. Üksikasjalikku infot saab STA tehniks OÜ kontorist, e-maili või telefoni teel..
3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud,
asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või parema seadmega.
4. GARANTII ALLA EI KUULU:
4.1. Kuluva iseloomuga osad ning pakend ja dokumentatsioon;
4.2. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või
tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste
esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt;
4.3. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud mittetöökorras
olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest
või võrgupinge kõikumisest;
4.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade
või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
4.5. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi
nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).
Garantiijuhtumi korral toimige järgmiselt:
A. Selgitage välja, kas seadmel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus.
Kui selline esindus on olemas, siis toimetage seade autoriseeritud hooldusesindusse.
B. Kui seadmel puudub autoriseeritud hooldusesindus siis toimige järgnevalt:
1) Täitke garantiivorm aadressil https://o.sta.ee/Detail?_entity=DokR
NB! Vajalik on kasutajanime ja parool, et sisse logida o.sta.ee keskkonda
NB! Vajalik on kasutajanime ja parool, et sisse logida o.sta.ee keskkonda
2) Ligipääsu puudumisel saatke lihtkirjalik garantiiavaldus e-postiga aadressile tugi[a]sta.ee, sisestades kindlasti järgmised andmed:
- Ettevõtte nimi, kes garantiiavaldust täidab.
- Kontaktisiku nimi, telefoni nr. ning e-maili aadress, kellega küsimuste korral ühendust võtta.
- Garantiiliste seadmete komplektsus (karbiga-karbita, juhtmetega, ainult trükkplaat, jne.)
- Võimalikult detailne veakirjeldus ning toimingud, mis on tehtud (Palume "EI TÖÖTA" ning "KATKI" mitte kirjutada)
3) Pärast täidetud vormi kättesaamist võtame teiega ühendust.