Kuidas osta

Mida teha, kui mul tekivad küsimused?

Kui teil tekkisid küsimused meie katalogis esitatud toodete soetamise kohta, võite võtta ühendust müügiosakonnaga:

  • helistades STA tehniks üldtelefonile 6519188
  • saates teate e-postile sta@sta.ee;
Me töötame tööpäeviti 8:30-17.30.
 
 
 
 
Kuidas tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest saab tasuda kas pärast tellimuse vormistamist internetipanga kaudu. Eraisiku poolt tehtud tasumata tellimus on aktiivne 2 kalendripäeva, juriidilistel isikutel 7 kalendripäeva.

 
Kuidas ma saan tasuda tellimuse eest, mille maksumus ületab 300 €, kui mul pole PIN-kalkulaatorit, ID-kaarti või Mobiil-ID-d?

a) muretseda endale PIN-kalkulaator, ID-kaart või Mobiil-ID. See on väga mugav.
b) teha ülekanne lähimas pangakontoris
c) tasuda tellimuse eest osade kaupa (sellisel juhul tuleb see tellimuses ära märkida)

 
Kas tellimuse kohaletoimetamine on tõesti üle terve Eesti tasuta?

Jah! Teie tellimus tuuakse tasuta kohale ükskõik millisesse Eestimaa nurka.

 
Kuidas ma tellida saan?

  • internetis, meie tellimissüsteemi abil (selleks vaadake samm-sammulist tellimisjuhendit);
  • helistades infotelefonile;
  • saates teate e-postiaadressile
 
 
Millised on garantiitingimused?
 
Kõigile müüdud toodetele kehtib garantii:

  • eraisikutele – 2 ja enam aastat, sõltuvalt tootja garantiist
  • juriidilistele isikutele – tootja poolt määratud garantii. Tavaliselt on see 1 aasta ostu hetkest, kuid kaubast ja tootjast sõltuvalt võib see olla 6 kuust – 3 aastani.